რეფლექსია

2018 წლის 25 ივლის გავიარე პირველი მოდულის მესამე და მეოთხე აქტივობა.ვისწავლე რა განსხვავებაა პუბლიკაციებს შორის გავამზადე პროექტის ბუკლეტი .ვიმუშავე პროექტის გეგმაზე.
27 ივლისს გავიარე მეორე მოდულის პირველი  და მეორე აქტივობა, ვიმუშავე ჩემი პროექტის გეგმაზე.გავეცანი როგორ ხდება პროექტის სტანდარტის გათვალისწინებით
დაგეგმვა.ჩემს პროექტს შევუსაბამე სტანდარტები,ი,ს.ტ.-იდან.http.ncp.ge პორტალი.გავეცანი 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს და თითოეული მიმართულებიდან ერთი უნარი.გავეცანი მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვების ნიმუშებს. ვისწავლე რა განსხვავებაა ზოგად ,თემატურ, და შინაარსობრივ კითხვებს შორის . ვისწავლე როგორ მოვახდინო მათი ფორმულირება.ეს ჩემთვის წარმოადგენდა სიახლეს
30 ივლისსშევაჯამეთ განვლილი ტრერინგი გავეცანით.  drives-ს  მუშაობის ხერხებს, ვისწავლე როგორ ხდება drive-ზე ფაილების,ფოტოების,ატვირთვა და საქაღალდეების შექმნა და მასში დოკუმენტაციის ჩალაგება.ბლოგზე ავტვირთე ჩემი პროექტის გამზადებული ბროშურა,
ვიმუსავე სახელმძღვანელოში და გავეცანი შეფასების 5 სხვადასხვა ტიპის სტრატეგიას,ვიმუშავე პ[როექტის გეგმაში -მასში შეფასების გეგმაში ჩავწერე ჩემს მიერ არჩეული შეფასების მეთოდები და ინსტრუმენტები.
1 აგვისტოს შევაჯამე განვლილი ტრერინგ მოდული, გავიხსენე ბლოგზე ინფორმაციის განთავსება. ელექტრონული სახემძღვანელოდან გავეცანი შეფასების
 რუბრიკებს. კერძოდ სტანდარტებისა  და მიზნების რუბრიკას. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების რუბრიკას და შეფასების რუბრიკას. ვიმუშავეთითოეულ რუბრიკაში და  მოვნიშნე შესაბამსი პუნქტები.
გავაკეთე პრეზენტაცია და ის ავტვირთე ბლოგზე
3 აგვისტო
გავაკეთე განვლილი ტრერინგ მოდულის შეჯამება, შევქმენი მოსწავლის თვალით დანახული როექტის ბუკლეტი და POVERT- P0INTIS-ის პრეზენტაცია.გამზადებული პრეზენტაცია და პოსტერი ავტვირთე ჯერ ,.DRIVEZE-ზე შემდეგ კი გამოვაქვეყნე BLIG-ზე.ვიმუსავე პროექტის გეგმაზე,მასში აღვწერე მოსწავლის აქტივობები.

6 აგვისტო
მე -5 მოდული-მოსწქავლეთა პროექტების სეფასება.
გავეცანი მთავარ და საკვანძო კითხვებს.გავეცანი მოდულის ამოცანებს. განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები.თითოეული სტრატეგიიდან ავირჩიე ერთი სტრატეგია და ვიმუშავე ჩემს გეგმაში. პროექტის გეგმაში ჩეფასების მოკლე მონახაზსში აღვწერე თითოეული მეთოდი, მეთოდის გამოყენების დრო და მიზანი.შევადგინე შეფასების ანალიტიკური,პრეზენტაციის და ჯგუფური მუშაობის რუბრიკები.ავტვირთე დრაივზე. გამოვაქვეყნე ბლოგზე.

8 აგვისტო
მე-6 მოდული- დაგეგმვამოსწავლეთა წარმატებებისათვის.ტრენერის დახმარებით შევაჯამე განვლილი ტრერინგ-მოდული.
გავეცანი მოდულის მთავარ და საკვანძო შეკითხვებს.გავეცანი მოდულის ამოცანებს. სახელმძღვანელოში რესურსების ჩანართში გავეცანი დიფერენცირებული სწავლების მიდგომების რამდენიმე ნიმუშს.სახელმძღვანელოს რესურსების ჩანართში გავეცანი ჩეკლისტების რამდენიმე ნიმუშს და მათ მიხედვით შევქმენი პრეძზენტაციისა და  პოსტერის ჩეკლისტი.ავტვირთე დრაივზე და გამოვაქვეყნე ბლოგზე.
10 აგვისტო ტრერინგის სეჯამება.
განვლილი ტრერინგის ფარგლებსი ვისწავლე ელექტრონული პორტფოლიოს წარმოება მასში შესაბამისი დოკუმენტაციის განთავსება.ვისავლე რომელი დოკუმენტაცია განვათავსო ჩემს პორტფოლიოში. ვისწავლე  drivi-ზე და blog-ზე მუსაობა
პოექტის ფარგლებსი გავაკეთე პროექტი
'-საქართველოს  კუთხეებისმუსიკალური კულტურa. გავწერე მასში პროექტის მიზნები.მოსალოდნელი შედეგები, გავაკეთე ჩემი ელექტრონული პორტფოლიოს პრეზენტაცია.მოვისმინე კოლეგების პრეზენტაციები, მივეცით ერთმანეტთს რეკომენდაციები. მადლობას ვუხდი ჩემს ტრენერს რუსო მარკოზასვილს ტრერინგის ფარგლებში გაწეული მუსაობისათვის.
.
'

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога